Rallylydnad

Etikettblandat
Läst 9009 ggr
monstermash
0

Vilken ras kör du med?

Ja, vilken ras kör du rallylydnad med, vilken nivå? :)

Humsi
0

Otto är en blandning utav chihuahua, papillon och shi tzu och vi har inte debuterat än utan satsar på våren 2014, så nybörjare får vi väl kalla oss! Du då?

Falla12
0

Jag kör med en schappe, änsålänge håller vi till i nybörjarklassen. Debuterade nu i år, vilket inte gick sådär värst bra, så nu kämpar vi på med träningen och kör på igen i april 2014. Då är Falla 20 månader gammal och nog lite mer mogen än debuten vid 11 månader :)

//Falla12 - deladmin/sajtvärd på rallylydnad i fokus

jollycox
0

Irish softcoated wheaten terrier. Två stycken. Ska starta i fortsättning nästa år.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

hanssonewa
0

Har två Schappar. Tyra har tre G i fortsättning men ej uppflyttad då mina tonårstjejer kanske vill tävla i sommar. Trixie är 6 mån och ska börja träna nu när benbrottet läkt!

IngaTrnqvist
0

Blandrashund, tävlar i nybörjarklass.

Kitten86
1

En Shetland Sheepdog. Vi har nyligen börjat och är ett resultat från att gå upp i fortsättning så ännu är vi i nybörjarklassen.

Viccan92
0

En tax och vi kör nybörjare. Han är inte så tävlingsintresserad än så vi har paus men ska fortsätta sen till våren.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Falla12
1

Vad roligt att se att det är så varierat med raserna här, och att det är både renrasigt och blandraser här. Det bevisar verkligen att rallylydnaden är en sport för alla! Härligt :)

tavce
0

Labrador och vi är supernybörjare. :)

Falla12
0

Mysigt med labbe! :) Och ni är lika mycket välkomna oavsett hur mycket nybörjare ni är ;) Går du nån kurs eller så, eller har börjat kolla på sporten hemifrån? :)

tavce
0

#10 Tack! :D Ja det är supermysigt!

Jag har bara börjat kolla lite hemma. Har skrivit ut lite skyltar o så men jag hoppas kunna gå en kurs till våren. Verkar kul! :)

LottaLotta
0

Golden Retriever. Nybörjareklass.Vi har inte debuterat än utan satsar på våren 2014. Så nybörjare får vi väl kalla oss! Du då?

Hellaas
0

Jag tränar rally med min bearded collie och min rottweiler. Med beardisen har jag tävlat en gång och har planer att tävla med de bägge nu under 2014.

Tycker det är en jätte rolig gren, nackdelen är bara att jag blir så förbaskat nervös vid tävling men tränar som tokar gör vi iaf! :)

Missariella
0

En schäfer som är i nybörjarklass och en engelsk springer spaniel som jag ska starta i avancerad klass med :-)

LuLeLo
0

Tänkte börja tävla i nybörjarklassen nästa år med Lotus.

Engelsk Cocker Spaniel

Tass Josephine

LekGott
0

Vi har inte påbörjat tävlingarna än men vi kommer göra när han är redo. Har en Aussie hane på 5mån 🙂

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Kitten86
0

Kan uppdatera mig från #6. Vi är uppflyttade sedan 14/12 till fortsättningsklassen. Vi ska snart gå en helgkurs på vår hundklubb för att lära in de moment som tillkommer i fortsättningsklassen och sen ska vi ut och fortsätta tävla 😃

LinaK
1

Har precis börjat och går kurs just nu, kör med min jack russell terrier 🙂

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

drika
1

Shetland Sheepdog, nybörjare:)

Hälsningar

Fredrika

Michaela-N
0

En blandrashund, uppflyttad till fortsättningsklass och en australian shepherd i nybörjarklass.

Gullan_J
1

Jag har en Parson Russell och vi ska debutera nybörjarklass den 20/5. När valpen blir nog gammal ska vi kanske starta honom i rally också, även om vi kommer satsa på lydnad och rapport med han. Det är ju alltid kul med olika meriter :)

-Bättre ökänd än okänd

Wenniz
0

Whippet, och vi ligger nog på en nybörjarnivå just nu i rallyn. :) Har lagt lite mer tid och träning på den "klassiska" lydnaden än rally :) Dock ska vi snart debutera i en nybörjarklass i rally :)

• Nederlandse Kooikerhondje -
LuLeLo
0

#21, Hur gick det?

Tass Josephine

Charlotta-B
0

Jag har en Bedlingtonterrier, Vi har precis börjat träna inför start i höst i Nybörjarklass.

Charlotta-B

LeaBus
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blandras tik leonberger/bc/labbe. Vi är nybörjare :)

neapeaw
2

En australian shepherd tik på 11 snart 12 månader. Nybörjarklass ska vi starta i. Hennes debut blir det :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Ellensandahl
1

Mellanpudel och sheltie. Med pudeln så har vi precis kommit med i fortsättningsklassen och har precis börjat träna rally med sheltien så hon är nybörjare:)

sarawelsh
4

Welsh Springer Spaniel. En liten pojke på 8 år :) Vi ska börja tävla officiellt i nybörjarklass men tränar både nybörjar och fortsättning :)

meerschweinchen
2

Jag har en sheltie och vi ska börja med fortsättningsklassen nu :)

Mvh Sabine

AnneN
0

Nybörjarklass med labradoren och blandisen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jaxination
3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jack russell terrier x 2

En i mästarklass och en i nybörjarklass! 

(Min potentiella nybörjarhund på filmen)

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

Lina Strindlund
0

Sheltie, 11 år :)

Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

JasmiineN
1

Collie, långhårig! Snart 3år :)
Vi är nybörjare.

Sajtvärd på Collie

Kelin
1

Jag har precis återupptagit rallyn med mina Phalener 7 respektive 8år.

IngridSvensson
2

Norsk lundehund debut nu på lördag. Hoppas det går hyfsat bra på tävling!

Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Elverpige
4

Eurasier, startar i avancerad klass i sommar 🙂

jultor
1

Bara tränat min mammas hund i det och vi hann aldrig tävla. Men nu har jag en egen jag börjat träna och det är en vit herdehund! Fast just nu är det agilitykurs innan rally. 😃

Dumpuck
3

Rottweiler =)
Varken jag eller hund har tävlat tidigare, jag har aldrig tävlat med hund alls så vi var båda rena nybörjare. Debuterade idag i nybörjarklass, två starter varav den ena med 86 poäng och en 4e placering Skrattar
Duktig vovve! ❤️

LouiseKW
1

Jack Russell Terrier, har inte debuterat. Vi börjar Rallylydnad till hösten efter att ha pysslat med agility och lydnad sen valpstadiet. Nu är han 2 år, men en knäskada och fotskada hos mig samt en dålig höft hos hunden gör att vi byter till rallylydnad. Hoppas debutera år 2016 :)

https://nouw.com/%C3%A4pplecider

Sajtvärd på Modelljärnväg

Viccan92
0

Har nu pensionerat taxen från all tävling. Han är jätteduktig när vi tränar men när vi tävlar så bara nosar han. Så efter ett tiotal tävlingar så ger jag nu upp.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

RibbonHunters
0

Jag ska börja tävla med min malle under 2016 i nybörjarklass :)

Nalidja
1

Shetland sheepdog, vi startar i avancerad klass i februari :)