Planer, förväntningar och mål 2015
Vad har ni för planer, förväntningar och mål för rallylydnaden under 2015? :)
"På natten är alla katter svarta"
Min ena hund har jag som mål att hon ska ta sitt tredje resultat i nybörjarklassen och flytta upp till fortsättning och gärna hinna ta något resultat där med. Min valp på just nu 9månader kommer jag bara ha som mål att debutera i nybörjarklassen under året :-)
Vårt mål är att träna regelbundet och att starta nybörjarklass. Hoppas på att göra en del tävlingar under året och kaaaaaanske lyckas bli uppflyttade till fortaättningsklassen innan året är slut. Men vi får se hur det går. ;) Vi har en del jobb med fokus/miljö/passivitetsträningen där det är mycket liv och rörelse (exempelvis tävlingsplatser haha), så det kommer vi jobba mkt på också. :)
"På natten är alla katter svarta"
Vi ska tävla minst fyra gånger officiellt (gärna mer än så) för att skrämma bort dessa fula tävlingsnerver. Se till att hålla oss aktiva och satsa på rallylydnaden och tränatränaträna alla möjliga superstöriga störningar vi kan hitta på ;)
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Vi har som mål att starta i fortsättnings klassen (drömmer om att vi ska ta tre godkända resultat i den klassen också) och årets första tävling blir i februari. Vi har tre godkända resultat i nybörjarklassen men har valt att starta i nybörjarklassen i februari för att komma igång lite efter några månaders paus och för att få lite mer tävlingsvana.
Annars ska vi se till att träna mycket i olika miljöer och med störningar.
Mvh Sabine
Vi har som mål att ta RLD N.
Tass Josephine
Med Bambi så är tanken är iaf klara nybörjarklass. Tror vi egentligen klarar forsättningsklass med.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
RLD N med hanen, saknas 2 resultat och RLD M med min tik där vi bara startat en gång hittils. :)
/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |
Målet är att starta med min vovve i nybörjarklassen. Detta är planerat till April då vi hittat en tävling.
Sen så är det rallykurs i vår.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Har precis börjat kurs i rally-nybörjare. Så målet detta år är att träna regelbundet och komma ut & tävla till sommaren. ✌️😁
www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyr
Målet är RLD N och kanske RLD F.
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Hade som mål att fixa RLD N och RLD F innan sommaren. Det fixade grabben! Nu hoppas jag på RLD A till hösten 🙂
Att med min äldsta ta RLDF (har 2 godkända) och eventuellt debutera i avancerad innan årets slut, beroende på vad som hinns med.
Med min yngsta är planen att debutera i nybörjare och det skulle vara roligt att hinna ta RLDN innan årets slut.